loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 212 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

نسخه اول Pay Day نیز دارای داستان خاصی نبود و این یکی از نکات ضعف بازی به شمار می رود که این امر در نسخه ی دوم نیز تکرار شده است . داستان در یک خط خلاصه می شود و آن این است که شما یکی از اعضای یک تیم چهار نفره ی سرقت و دزدی هستید و در هر مرحله ماموریت دارید تا به یک مکان دستبرد بزنید که در این راه باید کار های مختلفی را انجام دهید . سازندگان به راحتی می توانستند مسائل دیگری نظیر زندگی شخصی دزدان بازی را وارد داستان کنند تا بتوانند از این لحاظ داستانی نیز یک عنوان قابل قبول را ارایه دهند ولی آن ها به همان امر سرقت بسنده کرده اند . چهره ی دزدان بازی به وسیله ی یک نقاب دلقک مانند پوشیده شده است . احتمالا ایده ی این امر از فیلم تحسین شده ی شوالیه ی تاریکی می باشد که در آن و در ابتدای فیلم بدمن داستان یعنی جوکر به همراه گروهش به بانکی دستبرد می زنند و همه ی آن ها از نقاب دلقک استفاده می کنند . این ایده از هر کجا که گرفته شده باشد تا کنون خوب جواب داده است و سبب شده است تا این نقاب ها به نماد بازی تبدیل گردد .

sasan بازدید : 223 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

شما در سال ۱۹۶۸ و در جنگ آمریکا-ویتنام قرار گرفته اید و اکنون وظیفه ی شما این است با دشمنان مبارزه کید.در بازی جنگ ویتنام شما از انواع اسلحه ها از قبیل: تپانچه، تفنگ، تفنگ تیرانداز از خفا، مسلسل، نارنجک، تفنگ، پزشک، پرتاب موشک، و تله ها استفاده می کنید.یکی از حوادثی که در خیلی از فیلم ها به آن اشاره شده و حالا این واقعه مهم تاریخی به صورت بازی درآمده و شما در آن قدرت انتخاب دارید که در نقش سربازان نیروی دریایی امریکا باشید یا سربازان امپراتوری ژاپن البته در این سبک بازی همیشه گیمر ها هر ۲ را جداگانه تجربه می کنند ، گیم پلی بازی دارای شباهات های بسیار زیادی به بازی Dogfight دارد و می توان داستان جذاب آن را یکی از تفاوت های اصلی آن با دیگر بازی های این سبک در نظر گرفت.

sasan بازدید : 235 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (1)

بازی Spec Ops: The Line از گرد و خاک و ویرانه های Modern Warfare دور شده و به دنیایی آخرالزمانی در یک فضای فانتزی آمده تا مبارزه با شن ها را به نمایش دربیاورد. این بازی در شهر دوبی رخ می دهد که به جهنمی در روی زمین تبدیل شده است. آسمان خراش هایی که زمانی با افتخار رو به آسمان رفته بودند، اکنون زیر شن پنهان شده اند و طوفان های شن آن را محاصره کرده اند. بازماندگان هم در این ساختمان ها زندگی می کنند و سعی می کنند به شکلی خودشان را نجات بدهند. آب ارزش زیادی پیدا کرده و هر کسی آن را داشته باشد، می توان او را ثروتمند دانست و هر کسی که بتواند در این دنیا زنده بماند، واقعاً خوش شانس است.در The Line شما با یک عنوان تیراندازی معمولی روبرو نخواهید بود. شما در این بازی بیشتر در صحنه هایی قرار می گیرید که از فیلم های جنگی بسیار حماسی و از روی سربازهای قهرمانی که دنیا را نجاب می دهند، الهام گرفته اند. بازی Spec Ops شما را به قلب یک دنیای آخرالزمانی می برد که قلب تاریکی در آن قرار دارد. دنیایی که در آن تنها سلاح می تواند بهترین ابزار دست شما باشد. از همان ابتدا بازی انتخاب های مختلفی را پیش روی شما قرار می دهد.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی ، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۶ گیگابایت به پست افزوده شد|

sasan بازدید : 239 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

sasan بازدید : 202 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

LP3 دنیایی بزرگ و وحشی را روایت می‌کند که موجودات خطرناک آن را تسخیر کرده و همواره درون آن را به دنیای یخی تبدیل می‌کنند، البته شرایط اقلیمی است که باعث می‌شود تا فرآیندی این چنینی محیط را دگرگون کند. گرچه محیط را سازندگان به دنیای پر جزئیات تبدیل کرده‌اند ولی این شرایط آب و هوایی محیط است که باعث آشفتگی هرچه بیشتربازی و بازی‌باز می‌شود. محیطی یخ زده، آکنده از موجودات بزرگ و خطرناک که هر کدام به تنهایی توان نابود کردن هر جسم متحرک و غیر متحرکی را دارند، باعث می‌شود تا ترس و اضطرابی که در نسخه های پیشین اثری از وجودشان نبود به شکل واقعاً غیرقابل قبولی بازی را تسخر کنند و هیجانی که همواره از دو نسخه پیشین انتظار داشیتم را برایمان به ارمغان آورند. LP3 را همان طور که مشخص شده است با پسوند شماره ۳ نام گذاری کرده‌اند، ولی رسم بر این بوده است که در عناوینی که به صورت شماره گذاری شده منتشر می‌شوند شاهد اتفاقات جدید که پس از آخرین نسخه بازی رخ می‌داد، باشیم، اما در این بازی ماجرا کاملاً برعکس بوده و شاهد اتفاقاتی هستیم که ماقبل دو نسخه پیشین این سری رخ داده‌اند.

sasan بازدید : 178 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

سخه ی HD بازی Flashback بر اساس Flashback: The Quest for Identity که در سال ۱۹۹۲ برای کنسول آمیگا منتشر شده بود ساخته می شود و در تاریخ ۲۱ آگوست برای کنسول Xbox 360 منتشر شد. این بازی یک عنوان علمی تخیلی می باشد که توسط VectorCell ساخته می شود و ناشر آن یوبیسافت می باشد که بعد از بیست سال دوباره آن را زنده کرده است. نسخه ی اصلی بازی Flashback همانطور که گفته شد در سال ۱۹۹۲ منتشر شد ولی برخلاف نسخه ی HD آن با بازخورد مناسب تری از سوی محافل مختلف مرتبط با گیم و منتقدان رو به رو شد. این امر در صورتی است که تا حال نسخه ی جدید این بازی نتوانسته نمرات خوبی را دریافت کند. داستان بازی هم در مورد شخصیتی به نام  Conrad B می باشد که همانند باقی قهرمانان قدیمی حافظه ی خود را از دست داده و …

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 121
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 6,189
  • بازدید سال : 54,353
  • بازدید کلی : 301,342