loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 190 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast ااده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

 

 

 

 

 

 

 

sasan بازدید : 171 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast ااده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

 

 

 

 

 

 

 

sasan بازدید : 235 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

sasan بازدید : 188 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

SPAMfighter Standard نرم افزاری رایگان محصول شرکت SPAMfighter می باشد که این شرکت با همکاری مایکروسافت نسبت به تولید نرم افزار ضد اسپم پرداخته است. به وسیله این نرم افزار میتوانید از دریافت ایمیل های اسپم درون نرم افزارهای Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail و Thunderbird جلوگیری کنید. این نرم افزار در هنگام دریافت ایمیل ها به چک کردن آنها می پردازد و به این ترتیب از رسیدن ایمیل های اسپم جلوگیری می نماید. با نصب شدن نرم افزار تمامی اکانت های ایمیل نرم افزارهای نامبرده شده مورد پشتیبانی قرار میگیرد و در آن واحد نرم افزار از تمامی اکانت ها پشتیبانی می نماید. همچنین لازم به ذکر است نرم افزار از حملات فیشینگ از طریق ایمیل ها و به سرقت رفتن اطلاعات از طریق ایمیل ها جلوگیری می نماید. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه بوده تا کاربر بتواند آدرس های ایمیل و دامین و آی پی های خاص را بلاک نماید.

 

sasan بازدید : 274 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

بعد از ارائه چند نسخه آزمایشی بالاخره نسخه نهایی ورژن 7 از آنتی ویروس ESET توسط این شرکت منتشر شد. از نسخه 5 ویرایش Home به بعد شرکت ESET امکان تغییر سرور آپدیت و تعیین مسیر فایلهای آپدیت جهت آپدیت آفلاین  را در این نرم افزار غیر فعال کرده بود که با راه حل های ارائه شده از طرف سافت گذر این امکان فعال شد. در نسخه 6 با فعال کردن دکمه Edit برای تغییر سرور نمای نرم افزار دارای تغییراتی می شد ولی در نسخه 7 دوباره به حالت قبلی برگشت و فعال کردن امکان ویرایش سرور آپدیت تغییری در ظاهر نرم افزار ایجاد نمی کند.

به غیر از غیر فعال شدن امکان تغییر سرور آپدیت از نسخه 5 به بعد نیاز به فعالسازی آنتی ویروس در محصولات ESET گنجانده شد که راهی برای جلوگیری از استفاده غیر قانونی از آن بود. سافت گذر هم با ارائه نسخه های از پیش فعال شده این مشکل را برطرف کرد. البته نسخه هایEndpoint نیازی به فعالسازی ندارند.

برای نسخه 7 هم راه حل فعالسازی توسط سافت گذر ارائه شده است. یک راه حل استفاده از نسخه های کرک شده است که در آنها نرم افزار نیازی به فعالسازی نداشته و قابلیت تغییر سرور و آپدیت آنلاین از سرورهای غیر از ESET و همچنین آپدیت آفلاین با تغییر مسیر فایلهای آپدیت را دارد و راه حل دوم هم فعالسازی نامحدود با استفاده از اکانتهای سایت EsetUpdate.ir است.

sasan بازدید : 200 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

نرم افزارهای امنیتی کاسپرسکی برای کاربران کامپیوتر در سراسر دنیا شناخته شده هستند و طرفداران مخصوص خود را دارند. اما از بین تمام بسته های امنیتی کاسپرسکی، دو تا از آنها مخصوصا برای کاربران ایرانی شناخته شده تر هستند. اولی آنتی ویروس کاسپرسکی است. و دومی بسته ی امنیت اینترنت کاسپرسکی.

 

در این مطلب، جدیدترین ورژن از آنتی ویروس کاسپرسکی را برای شما آماده کرده ایم. آن هم نسخهفارسی !

 

Kaspersky AntiVirus 2013 Farsi جدیدترین نسخه از آنتی ویروس کسپرسکی میباشد که مراحل نصب و همچنین منوهای آن به زبان فارسی است. تا کاربرانی که تسلط کمتری به زبان انگلیسی دارند هم به راحتی بتوانند از آن استفاده کنند.

sasan بازدید : 305 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

نسخه هشتم آنتی ویروس رایگان اوست، Avast Antivirus Free 8 منتشر شد!

 

به روز رسانی : آپدیت آفلاین اضافه شد.

 

در شرایطی که تهیه نسخه اصلی آنتی ویروس های پولی برای اکثر کاربران داخل کشور میسر نیست، و همچنین مشکلاتی که برای آپدیت آنتی ویروس های کرک شده و قفل شکسته وجود دارد، استفاده از آنتی ویروس های رایگان بسیار گزینه ی مناسبی است. تا دیگر نگران Expire شدن یا عدم آپدیت آنتی ویروس خود نباشید.

 

جدیدترین نسخه آنتی ویروس رایگان اوست، یعنی Avast Free Antivirus 8 هفته گذشته منتشر شد. این آنتی ویروس با وجود اینکه رایگان است، اما نیاز کاربران خانگی به یک آنتی ویروس خوب را کاملا برطرف می کند. این آنتی ویروس به صورت روزانه قابل آپدیت می باشد. آپدیت های کم حجم و امکان به روز رسانی برای کاربران داخل ایران، از امکانات خوب این آنتی ویروس قدرتمند است.

sasan بازدید : 215 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

نسخه جدید آنتی ویروس نود 32 ، یعنی ESET NOD32 Antivirus 6.0.3 منتشر شد!

 

آنتی ویروس نود 32 ، از معروف ترین و قدرتمند ترین آنتی ویروس های دنیاست. این آنتی ویروس مخصوصا در بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد.

 

هر چند تیم پشتیبانی سرزمین دانلود همیشه با معرفی آنتی ویروس های رایگان و ارائه لینک دانلود آنها تاکید کرده است امنیت برخی از آنتی ویروس های رایگان (که بدون دردسر هم آپدیت میشوند) تفاوت چندانی با آنتی ویروس های معروف (مثل نود 32 و کسپرسکی) ندارد، اما به خاطر سابقه و شهرت آنها، هنوز هم بسیاری از کاربران ترجیح میدهند از آنتی ویروس های سنگینی مثل نود 32 استفاده کنند.

 

در هر صورت برای این دسته از کاربران، در این مطلب جدیدترین نسخه از آنتی ویروس نود 32 را تهیه کرده ایم.

 

در نسخه جدید آنتی ویروس Nod 32 ، تغیبرات زیادی چه از نظر ظاهری و چه از نظر امکانات نرم افزار ایجاد شده است. که باعث شده منابع کمتری از سیستم را مصرف کند و کار با آن سریع تر و ساده تر باشد.

sasan بازدید : 150 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

AVG Internet Security نرم افزار آنتی ویروس به همراه ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم میکند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزارها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد. این نرم افزار با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک میکند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزارهای جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده میکنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید. Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند.

sasan بازدید : 191 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

Remove with Batch نرم افزاری کوچک و قابل حمل و همچنین رایگان است که برای از بین بردن و حذف نمودن فایل ها و پوشه هایی که با استفاده از ویندوز و روش های معمول delete قابل حذف شدن نیستند مورد استفاده قرار میگیرد. در برخی از مواقع به دلایلی که بسیار متنوع هستند، حذف برخی از فایل ها و پوشه ها تحت ویندوز میسر نیست، توسط این نرم افزار کاربران میتوانند به راحتی هر فایل یا پوشه ای که با استفاده از ویندوز قابل حذف نیست را از بین ببرند و دیگر مشکلی از نظر مشاهده خطاها و جلوگیری ویندوز از پاک شدن فایل و پوشه مورد نظر نخواهد بود. نرم افزار محیط بسیار ساده ای دارد و هر کاربری با مشاهده یکباره آن روش کار با آن را متوجه خواهد شد. باتوجه به قابل حمل بودن نرم افزار ، نیازی به نصب ندارد و همچنین با قرار دادن آن روی حافظه های قابل حمل درون تمامی کامپیوترها بدون نیاز به نصب قابل استفاده می باشد. فرایند کاری این نرم افزار با استفاده از batch می باشد که به همین دلیل اسم نرم افزار Remove with Batch نامیده شده است.

sasan بازدید : 217 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Easy Password Keeper نرم افزاری رایگان و مورد تایید سایت های معتبر نرم افزاری جهت ذخیره پسوردها در دیتابیس امن و بدور از دست هکرها می باشد. مشاهده شده برخی از کاربران سهل انگار پسوردهای دشوار خود را درون فایل های ناامن نظیر فایل های متنی ذخیره میکنند و آنها را بدون محافظت رها میکنند. یا برخی از ترس فراموشی پسوردهای دشوار از پسوردهای ساده استفاده میکنند. ولی هر دو اینها اشتباه بوده و باعث کاهش امنیت کاربر می شود. با استفاده از نرم افزار Easy Password Keeper میتوانید از پسوردهای دشوار استفاده کنید تا با استفاده از روش های ساده هک پسورد ، پسوردتان شکسته نشود. این نرم افزار پسوردها را در دیتابیس امن و قفل شده محافظت میکند و به این ترتیب ضمن اینکه پسوردهایتان را در محل امنی نگهداشتید ، میتوانید هر زمان از آنها استفاده کنید.بعد از نصب این نرم افزار ، شما بایستی یک پسورد به آن بدهید تا اطلاعات داخل دیتابیس نرم افزار که درواقع پسوردهای شما هستند ، به وسیله آن پسورد که "master password" نامیده می شود ، محافظت شود. پس در انتخاب این پسورد اولیه دقت کنید. بعد از آن بسادگی میتوانید پسوردهای دیگر را در نرم افزار ذخیره کنید. دسترسی به نرم افزار و پسوردها بدون master password امکان پذیر نخواهد بود.

sasan بازدید : 218 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Secure Folder یک نرم افزار بسیار کم حجم و قدرتمند کامپیوتری است که به کمک آن و به راحتی می توانید فایل ها و فولدرهای شخصی خود را قفل کنید و بر روی آن ها پسورد قرار دهید. Secure Folder فایل ها را غیر قابل حذف می کند، آن ها را مخفی می کند و از دید کودکان، همکاران و دوستانتان پنهان می کند و از آن ها در برابر تروجان ها، ویروس ها و تهدیدات شبکه ای حفاظت می کند. این نرم افزار را در ادامه از وب سایت دانلودها دریافت نمایید.

sasan بازدید : 196 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Password Security Scanner نرم افزاری برای مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای ویندوز و بررسی آنها از نظر امنیتی می باشد. این نرم افزار میتواند تمامی پسوردهای ذخیره شده درون نرم افزارهای Microsoft Outlook, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Chrome و پسوردهای کانکشن های vpn/dialup ویندوز ، Windows Live Mail و MSN/Windows Messenger را به کاربر نمایش دهد و آنها را مورد آنالیز قرار دهد. قابلیت نمایش یوزرنیم مربوط به هر پسورد وجود دارد و پارامترهایی نظیر قدرت پسورد،تعداد حروف بزرگ و کوچک به کار رفته درون پسورد،تعداد اعداد به کار رفته درون پسورد،تعداد حروف تکرار شدن در پسورد و تعداد کل کاراکترهای پسورد از امکانات جالب این نرم افزار می باشد. همچنین این نرم افزار توانایی نمایش اینکه پسورد مورد نظر مربوط به چه سایتی یا نرم افزاری است را نیز دارا می باشد. به این ترتیب ضمن اینکه میتوانید کل پسوردهای ذخیره شده در ویندوزتان را مشاهده کنید ، پسوردهای ذخیره شده توسط دیگر کاربران را نیز میتوان شناسایی نمود. این نرم افزار روی ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز ۷ کار میکند و تنها محدودیت آن در مربوط به نرم افزار فایرفاکس است که اگر این نرم افزار با استفاده از قابلیت master password درون خود محافظت شده باشد قابلیت مشاهده پسوردهای ذخیره شده درون آن وجود ندارد همچنین برای مشاهده پسوردهای مربوط به کانکشن های dial up بایستی نرم افزار را به صورت run as administrator اجرا نمایید.

sasan بازدید : 195 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Windows USB Blocker نرم افزاری کوچک و رایگان با کاربردی مناسب جهت قفل نمودن پورت USB سیستم و کنترل آن و در نتیجه جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات کاربر می باشد. این نرم افزار با قفل نمودن پورت USB سیستم از اتصال انواع هارد دیسک های قابل حمل و حافظه های USB و دیگر انواع حافظه های قابل حمل که ازطریق درگاه USB به سیستم متصل می شود ، به سیستم جلوگیری می نماید. یکی از قابلیت های مهم و تاثیر گذار نرم افزار قفل نمودن پورت USB سیستم فقط برای انواع حافظه های نامبرده شده می باشد و اینطور نخواهد بود که با قفل نمودن پورت USB با دیگر وسایلی که با پورت USB متصل می شود از مختل شوند. برای مثال کیبردهایی که با درگاه USB فعال هستند با نصب این نرم افزار مشکلی نخواهد داشت. در پایان این شما و این نرم افزار رایگان و کاربری Windows USB Blocker .

sasan بازدید : 175 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه ای کوچک اما با کاربرد بالا جهت گسترش عملکرد فایروال ویندوز و دسترسی سریع تر به گزینه های پر مصرف فایروال ویندوز می باشد. این نرم افزار در داخل ویندوز اجرا می شود و اجازه می دهد تا کاربر را به کنترل بهتر فایروال توانا سازد. این بهترین ابزار جهت مدیریت ساده و بی دردسر فایروال ویندوز در ویندوز ۸ ، ویندوز ۷ ، ویندوز ویستا و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. این نرم افزار ۴ بخش اساسی را در اختیار کاربر قرار میدهد. High Filtering یا کنترل شدید که تمامی اتصالات خروجی و ورودی را مسدود می نماید. این تنظیم تمامی اتصالات را خواهد بست و عملاً سیستم هیچ اتصالی را پذیرا نخواهد بود. Medium Filtering یا کنترل متوسط که فقط اجازه دسترسی نرم افزارها و اتصالاتی را میدهد که داخلی باشد. بنابراین کاربر میتواند با استفاده از این بخش نرم افزارهایی که نمیخواهد به اینترنت متصل شود را بلاک می نماید. Low Filtering یا کنترل کم که همانند کنترل متوسط می باشد با دسترسی بیشتر به اتصالات داخلی و خارجی. No Filtering که اتصالات داخلی و خارجی تماماً تحت کنترل می باشد. 

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 165
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 917
  • بازدید ماه : 6,233
  • بازدید سال : 54,397
  • بازدید کلی : 301,386