loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 247 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Royal Frames Photo Gallery عنوان یک پروژه ی آماده ی HD برای نرم افزار حرفه ای ادوبی افترافکت می باشد که توسط این پروژه می توانید در کمترین زمان یک یک گالری زیبا و حرفه ای از تصاویر مورعلاقه خود داشته باشید . در این گالری می توانید ۳۴ عکس مختلف را وارد نمایید که علاوه برعکس ، ۱۰ جای مختلف برای متن نیز وجود دارد . این پروژه به صورت Full HD آماده شده است که برای استفاده از آن نیاز به هیچ پلاگینی ندارید .

sasan بازدید : 186 شنبه 11 آبان 1392 نظرات (0)

Adobe Photoshop CC یعنی جدیدترین شاهکار شرکت adobe در ارائه نسخه جدید نرم افزار معروف و مشهور فتوشاپ می باشد. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از غیرقابل جایگزین های دنیای نرم افزار است و میتوان این ادعا را مطرح کرد که هیچ نرم افزاری نیمتواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد که میتواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی براورده کند. البته همگان میدانیم که نرم افزارهای شرکت adobe از نظر کاربردی بسیار فنی هستند و اگر شما آموزش لازم جهت کار با نرم افزارهای این شرکت را ندیده باشید ، مسلما در کار با این نرم افزارها دچار مشکل خواهید شد. نرم افزار فتوشاپ نیز از این قضیه مستثنی نیست. ورژن جدید فتوشاپ یعنی Adobe Photoshop ، دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. همانطور که میدانید ذخیره سازی پروژه های حجیم فتوشاپ کمی زمانبر بود و باعث میشد کاربر در آن زمان عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ، ولی در نسخه جدید با قابلیت ذکر شده میتواند به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت. هزاران قابلیت جدید دیگر نیز به فتوشاپ CC اضافه شده است که مجال اشاره به آنها نیست.

 

sasan بازدید : 143 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

HTML5 Slideshow Maker نرم افزاری آسان برای ساخت اسلایدشو عکس با استفاده از تکنولوژی HTML5 می باشد. HTML5 به عنوان جدیدترین تکنولوژی دنیای وب در کنار CSS3 امکانات فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربرانی که کدنویس نیستند برای استفاده از این تکنولوژی ها ناتوان هستند ولی با استفاده از نرم افزار HTML5 Slideshow Maker کاربران میتوانند به راحتی نسبت به ساخت اسلایدشوهای زیبای با استفاده از زبان HTML5 اقدام نمایند. توسط این نرم افزار نیازی نیست که حتی یک خط کد نوشته شود یا اینکه نیازی به توانایی فنی باشد و تمامی مراحل ساخت اسلایدشو به صورت ویزاردی و بصری صورت میگیرد. برای ساخت اسلایدشو فقط ۳ مرحله در مقابل شما قرار دارد. نرم افزار دارای ۳ مرحله است که مرحله اول انتخاب عکس است. مرحله دوم انتخاب تم و ظاهر اسلایدشو می باشد و مرحله آخر تنها شامل بخش انتشار و خروجی گرفتن می باشد. به همین سادگی اسلایدشو ساخته شده است و کاربر میتواند از آن درون وبسایت و وبلاگ استفاده نماید. 

sasan بازدید : 198 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 926
  • بازدید ماه : 6,242
  • بازدید سال : 54,406
  • بازدید کلی : 301,395