loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 183 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

نام مستند: United | سال تولید: 2011 | محصول شبکه: BBC

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 291 مگابایت + 2.5 گیگابایت

زیرنویس انگلیسی: دارد | مدت زمان: 94 دقیقه

این مستند استثنائی که کیفیت HD آن را در هیچ سایت ایرانی به جز سایت دوستی ها پیدا نخواهید کرد، راجع به حادثه هوایی بوجود آمده برای تیم فوتبال منچستر یونایتد در سال 1958 می باشد که در آن تعدادی از اعضای تیم منچستر یونایتد جان خودشون رو از دست دادند.

این مستند در سال 2011 توسط شبکه BCC ساخته شده که به همراه زیرنویس انگلیسی آن تقدیم به شما خواهد شد.

sasan بازدید : 215 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

ژانر: مستند ، تاریخی
سال انتشار: ۲۰۱۳
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip | بسیارخوب
اسکرین شات : دارد
مستند آتش سوزی در شب در مورد یکی از ناگوارترین اتفاقات در این چند سال اخیر صحبت میکند . این مستنددر مور آتش سوزی در در سکوی نفتی Piper Alpha در آمریکا می باشد . این رخداد بزرگترین حادثه در رابطه با تولید نفت در کل دنیا به حساب می آید . در این انفجار ۳۱۷ هزار بشکه نفت از بین رفت . در ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۶ جولای سال ۱۹۸۸ با فشار یک دکمه اشتباه انفجار مهیبی در این سکوی نفتی صورت گرفت در این انفجار شعله هایی تا ارتفاع ۹۱ متر زبانه کشیدند و ۱۶۷ تن از کارکنان این سکو جان خود را از دست دادند . خسارت وارد شده بر اثر این آتش سوزی چیزی حدود ۴.۳ میلیارد دلار اعلام شد .

sasan بازدید : 224 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

مجموعه Origins یک مستند چهار قسمته است که برای اولین بار از شبکه PBS و در برنامه Nova شروع به اجرا شد. این مجموعه علمی در خصوص بسیاری از مسائل سخن می گوید. به وجود آمدن منظومه شمسی. زندگی بر روی کره زمین. احتمال وجود زندگی در سایر سیارات، تمامی این موضوعات و نظریه ها در این مجموعه بیان می شوند. این مجموعه بر اساس دید منتقدان؛ بهتر و با جزئیات بیشتری در مورد مراحل دقیق به وجود آمدن منظومه و سیارات شمسی توضیح داده است و شبیه سازی ها و فضا سازی جالب مجموعه بیننده را مجذوب خواهد کرد.

این مجموعه شامل دو (هر کدام یک ساعت) است. اولین قسمت به تاریخ بیلیون ساله زمین می پردازد و تحقیقات در خصوص آب و منشاء کره ماه. در بخش دوم از به وجود آمدن نسل موجودات تک سلولی شروع می کند و تا تکامل موجودات پیچیده جلو می رود. 
نام بخش اول مجموعه Earth is Born است و بخش دوم How Life Began نام دارد. در بخش های بعدی قسمت های سوم و چهارم مجموعه را نیز بر روی سایت قرار خواهیم داد. و 

sasan بازدید : 219 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان مستند بی نظیر" 1000 جايي كه قبل از مرگ بايد ديد" - با کیفیت HD
 به صورت کامل 22 گیگابایت با لینک مستقیم برای اولین بار در ایران
(بخش ویژه وطن دانلود )
 - به همراه لینک خرید

مجموعه اي فوق العاده و ديدني از زيباترين و ديدني ترين شهر ها و مكان هاي دنيا . زوج جوان و ميليونري كه در تصميمي شگفت انگيز خانه و محل زندگي خود را ترك كرده و به همراه تجهيزات كامل و گروه فيلمبرداري تصميم دارند تا پايان عمرشان به 1000 مكان ديدني در سراسر دنيا سفر كنند. در اين مجموعه زيباترين شهرها ،مكان ها ،جنگلها ،سواحل حتي مردمان آن مناطق و آداب و رسوم آنان به صورت كاملا زنده و مستند به تصوير كشيده شده.

در اين مجموعه اين زوج جوان به کشورهاي ديدني دنيا مثل استراليا ،برزيل، کامبوج، فرانسه، آلاسکا، پرو، آفريقاي جنوبي، ايتاليا، نپال، جزاير هاوايي ، مکزيک وهندوستان سفر مي کنند و از نزديک با نقاط ديدني، اماکن زيارتي و سياحتي، مکانهاي تفريحي، فرهنگ، آداب و رسوم، نوع حکومت، ساختار اجتماعي و مذهب، نوع پوشش، اغذيه و خوراک و ... مردمان آن سرزمين آشنا مي شوند. همچنين تمامي صحنه ها و خاطرات حين سفر با کيفيت فوق العاده تصوير برداري گرديده است

sasan بازدید : 252 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

مجموعه ای از بهترین و زیباترین گل های لیگ برتر انگلستان Premier League Greatest Goals با کیفیت TVRip و فرمت MP4

لیگ برتر انگلیس بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلستان است که با حضور ۲۰ تیم برگزار می‌شود . این لیگ از سال ۱۹۹۲ شروع شده که بیشترین عنوان قهرمانی این لیگ در اختیار باشگاه منچستر یونایتد هست که با ۱۹ قهرمانی رکورد دار این لیگ می‌باشد . این لیگ جایگزین لیگ دسته اول باشگاه‌های انگلستان شد که از سال ۱۸۸۸ به عنوان بالاترین سطح فوتبال باشگاهی انگلیس برگزار می‌شد .

sasan بازدید : 235 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم مستند غرق شدن کشتی کونکوردیا Terror at Sea The Sinking of the Concordia 2012 با کیفیت بالا و حجم پایین

نام مستند : Terror at Sea The Sinking of the Concordia ، وحشت در دریا غرق شدن کشتی کونکوردیا

زمان : ۴۶ دقیقه

کیفیت : HDTV ، AVI

حجم : ۳۵۰ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

sasan بازدید : 174 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود مستند پسر لاک پشتی Turtle Boy A BodyShock Special 2012 با کیفیت بالا

نام مستند : Turtle Boy A BodyShock Special

زبان : انگلیسی

مدت زمان : ۴۶ دقیقه

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTVRip PDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

sasan بازدید : 219 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم ۵۰ گل برتر فوتبال در سال ۲۰۱۳ – TOP 50 Goals Of The Season 2013 ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

نام مستند : TOP 50 Goals Of The Season 2013

ژانر : ورزشی

حجم : ۱۲۱ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MP4

خلاصه داستان : برای شما علاقه مندان به رشته ی پرطرفدار فوتبال مجموعه ی ۵۰ گل برتر در فصل های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ را آماده کرده ایم که از تیم های مختلف جمع آوری شده اند .

sasan بازدید : 454 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

این روزها تقریباً تمام افراد به دنبال یادگرفتن رانندگی هستند تا قادر باشند به تنهایی یک اتومبیل را کنترل کنند. در تمام دنیا برای کنترل یک ماشین رانندگان برای اخذ گواهینامه رانندگی باید آموزش رانندگی بگیرند و آزمون آن را با موفقیت بگذرانند. در سال های نه چندان دور در کشور ما رایج ترین اتومبیل پیکان بود و در دوره آموزش رانندگی و هنگام اخذ گواهینامه از این اتومبیل به عنوان تنها اتومبیل استاندارد استفاده می شد. به جرات می توان گفت “پیکان” وسیله نقلیه ای است که  کمتر ایرانی را می شود پیدا کرد که برای یک بار هم که شده سوار آن نشده باشد و در واقع “پیکان” ماشین خاطرات نسل دیروز ایران است.هر چند در حال حاضر رانندگی با “پیکان” در حال منسوخ شدن هست ولی فیلم آموزش رانندگی با پیکان به شما مهارت های تکنیکی کلی و لازم در رانندگی را آموزش می دهد. 

sasan بازدید : 190 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

طلاعات کامل : IMDB

ژانر : مستند ، ماجراجویی

فرمت : MKV

حجم : ۶۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

امتیاز : ۷٫۳ / ۱۰

زیرنویس : دارد

 خلاصه داستان : مستندی طبیعی که روی دو خانواده از گربه سانان و چگونگی آموزش آنها به فرزندانشان برای وحشی بودن متمرکز شده است …

sasan بازدید : 212 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)

طلاعات کامل : IMDB

ژانر : مستند ، بیوگرافی ، ورزشی

فرمت : MKV

حجم : ۸۰۰ مگابایت

محصول : انگلیس ، فرانسه

زبان : پرتغالی ، فرانسوی ، ژاپنی ، انگلیسی

امتیاز : ۸٫۵ / ۱۰

زیرنویس : دارد

 خلاصه داستان : مستندی در مورد راننده فرمول یک برزیلی، «ایرتون سنا» شخصی که جام مسابقات قهرمانی جهانی F1 را سه مرتبه قبل از مرگش در ۳۴ سالگی برد …

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 879
  • بازدید ماه : 6,195
  • بازدید سال : 54,359
  • بازدید کلی : 301,348