loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 205 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

sasan بازدید : 309 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

sasan بازدید : 215 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

 

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

sasan بازدید : 188 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

اکثر کسانی که با کامپیوترها کار کرده اند بعد از مدتی متوجه این قضیه می شوند که داشتن سیستمی پایدار بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر سخت افزار سیستم دچار اشکال شود و اگر خوش شانس باشید میتوانید اطلاعاتتان را بازیابی نمایید ولی اگر خوش شانس نباشید ، اطلاعاتتان را از دست خواهید داد. بنابراین بایستی به سلامتی سخت افزار سیستم خود اهمیت دهید. نرم افزارهای بهینه سازی و محافظتی در این راه به شما کمک می نمایند ولی تست سلامتی و پایداری و اطمینان پذیر بودن سخت افزارها راهی دیگر برای جلوگیری تشخیص سلامت سخت افزارها و علاج درد پیش از وقوع حادثه است. BurnInTest Pro نرم افزاری عالی و کارآمد برای تست کردن سخت افزار سیستم می باشد. این نرم افزار با ایجاد استرس و فشار برروی سخت افزار در دوره زمانی کوتاه استقامت،پایداری و اطمینان پذیری سخت افزار سیستم را مورد بررسی قرار میدهد. این تست ها به عیب یابی و تشخیص عیب سیستم کمک میکند. تست نمودن کل سخت افزار سیستم مانند هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی، پخش کننده ویدیو، پرینتر، و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر از جمله قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. 

sasan بازدید : 234 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

sasan بازدید : 196 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

صور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.
دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی ممکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید. شاهین کاتبی، برنامه‌نویسی است که برای هر دو سیستم ویندوز و مک، برنامهکم‌حجم و کاربردی‌ Sh Persian Subtitle Fixer را تهیه کرده‌است تا تنها به وسیله کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه، زیرنویس اصلاح شده خود را دریافت نمایید.

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 890
  • بازدید ماه : 6,206
  • بازدید سال : 54,370
  • بازدید کلی : 301,359