loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 359 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

کنگ فو یا کانگ‌فو یک عبارت مشهور چینی است که اغلب برای اشاره به انواع هنرهای رزمی چینی بکار می‌رود. معنای اصلی کونگ فو تا حدی از آنچه که این روزها از این لغت برداشت می‌شود متفاوت است.کونگ فو در اصل به معنای تخصص فرد در هر مهارتی - نه لزوماً رزمی- می‌باشد.شائولین کونگ‌فو به گروه بزرگی از هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که خود را وارث حقیقی هنر رزمی تأسیس‌شده در معبد شائولین معرفی می‌کنند.کنگ فو به معنی تلاش زیاد و سخت کوشی است و فوFU  به معنی سعادت و خوشبختی است و مجموع این دو کلمه با هم GUNG FU به معنی تلاش و سخت کوشی در راه سعادت است.کونگ فو شامل تمامی کارهایی است که در زندگی انجام میدهیم ، شامل نحوه لباس پوشیدن و برداشتن وسایل از روی زمین ، شستن لباس و ظروف ، نحوه خوابیدن ، غذا خوردن شامل چگونگی رفتارمان با بقیه آدمها و موجودات و اشیاء میشود هرچیزی که در نظر می گیرید ارتباطی با کونگ فو دارد.در تاریخ شائولین  بارها تحولات خاصی صورت گرفته است ، که اساتید معابد فرعی و معبد اصلی شائولین از این تحولات در جهت پنهان نمودن رموز شائولین استفاده کرده اند. یکی از این موارد پنهان کردن تاریخچه اصلی معبد شائولین است . اما در حال حاضر این موضوع دیگر یک راز نیست ، معبد شائولین و هُنر شائولین 5200 سال پیش بوجود آمده است . قدیمی ترین ، کاملترین و پیچیده ترین هُنر فلسفی رزمی جهان شائولین می باشد. شائولین نام معبد ذن در استان هونان کشور چین بوده که سالها قبل از پیدایش قسمت رزمی ساکنان آن به یادگیری روشهای مختلف استفاده از نیروهای درونی می پرداختند و با پیدایش قسمت رزمی نام شیوه ها و شِگردهای خود را شائولین نامیدند. از 4800 سال پیش دو بُعد رزمی و معنوی آن با هم ادغام شد ، که حاصل آن تا کنون بیش از 2000 سبک است ، که 700 سبک آن ، از سبکهای اصلی و رسمی این هنر میباشند .گرچه شائولین كونگ فو هنری رزمی بود اما دارای یك فرهنگ ژرف و معنوی و والا می باشد . برای یك راهب مبارز شائولین قدرت خرد و دانستگی از حفظ تناسب اندام و دفاع شخصی مهمتر است . شخص فرزانه وخردمند در نوك انگشتان خویش نیز قدرت درك دارد و در این راستا می توان به اهمیت شائولین كونگ فو پی برد و ... .

 

این اموزش برای علاقمندان به این ورزش تهیه شده است که در ان به ضرورت کشش عضلانی مشت حرکات و تکنیک های لگد زنی تاکید دارد . اموزش ها توسط دکتر یانگ جائینگ مینگ که در این حرفه شهرت جهانی دارد اموزش داده میشود . در ابتدا او شما را با مقدمات کار اشنا کرده و در ادامه شما را با روش های کشش عضلانی و سپس با انواع موضع گیری در این ورزش اشنا میکند . در قسمت سوم از این اموزش او شما را با پیاده روی ,حرکات های نرم پرش فاصله گیری و تکنیک های لگد زنی اشنا میکند . او همچنین شما را با اشتباه های حرکتی رایج اشنا میکند . اموزش ها در محیط ورزشی و توسط یک رزم اموز به شما اموزش داده میشود . کیفیت اموزش ها عالی و به زبان انگلیسی با زیر نویس انگلیسی میباشد .

 

sasan بازدید : 371 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

تنیس روی میز یا پینگ پنگ ورزشی است که روی میز انجام می‌شود و دو یا چهار بازیکن در آن شرکت دارند و هر بازیکن یک راکت دارد و با بهره از آن به توپ ضربه می‌زند. در وسط میز یک تور قرار دارد و برخورد توپ موقع برخورد با آن تابع قوانین خاصی است. توپ در این ورزش سبک و توخالی است. جنس میز نیز از چوب و سخت است.خاستگاه این بازی بریتانیا است.این بازی از پنج گیم ۱۱ امتیازی تشکیل می‌شود. هر بازیکن یا زوجی که زودتر به امتیاز ۱۱ دست یابد، برنده گیم خواهد بود، مگر انکه دو بازیکن و یا هر دو زوج به امتیاز مساوی ۱۰ دست یابند. در این صورت برنده، بازیکن یا زوجی خواهد بود که دو امتیاز پی در پی بیشتر از حریف خود کسب کند.فیلم آموزشی پی روی شما که در چهار قسمت تدوین شده است به وضوح نشان می دهد که آماده سازی فیزیکی در تنیس روی میز چه میزان مهم و کاربردی است.در ادامه شما در خواهید یافت که فاکتور هایی نظیر هماهنگی، سرعت، چابکی، قدرت، تناسب اندام، انعطاف پذیری، تعادل و استقامت بدنی مهمترین ویژگیهایی است که می بایست در کنار مهارت های خاص این ورزش که خواهید آموخت ، بدانها دست یابید. گفتنیست این فیلم آموزشی به سه زبان آلمانی ، روسی و انگلیسی می باشد…

sasan بازدید : 179 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

با یک فیلم آموزشی کارآمد دیگر در زمینه ابر برنامه فوتوشاپ در خدمت کاربران گرامی دانلود ها هستیم.این ویدئو آموزشی چنانچه از نامش پیداست شما را در راستای خلق جلوه ها و افکت های خلاقانه بر روی تصاویرتان یاری خواهد داد.تیم گری ، استاد برجسته فوتوشاپ در کنار آموزش جامع نحوه استفاده از ابزار های کارآمد فوتوشاپ شما را تشویق خواهد کرد تا بدون هراس ایده ها و تفکرات خود را به کار بسته و افکت های ابتکار آمیز بیافرینید.در ادامه با جزئیات بیشتری آشنا خواهید شد.در هر کاری چنانچه عزم خود را برای دستیابی به یک نتیجه مطلوب جزم کرده باشید با وجود موانع و دشواری های که پیش رویتان خواهد بود به کار خود ادامه خواهید داد.فوتوشاپ نیز از آن دست برنامه هایی می باشد که نیازمند تمرین و ممارست فراوان است. در ادامه همچنین اعمال افکت های چندگانه با ایجاد پروژه های متعدد بر روی یک تصویر واحد را خواهید آموخت و…

sasan بازدید : 188 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

با Gary Simon همراه شوید تا تمام جزئیات و دلایل موفقیت در طراحی یک بنر حرفه ای و کارآمد را یاد بگیرید . این فیلم های آموزشی به شما نحوه ی طراحی یک بنر متحرک و زیبا را در برنامه محبوب فتوشاپ نشان می دهند . فتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد، ترکیب، ویرایش، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود. فتوشاپ برای سیستم‌عامل ویندوز و مکینتاش به‌کار می‌رود. هم‌چنین نگارش‌های گوناگون این نرم‌افزار تا نگارش دهم، در سیستم‌عامل لینوکس نیز با کمک ابزارهای میانه (مانند کراس‌اوور) قابل استفاده‌است.

sasan بازدید : 200 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی شرکت Digital Tutors به شما نحوی متحرک سازی یک لوگو با استفاده از ذرات رنگی آموزش داده می شود که برای یادگیری آن آشنایی با نرم افزار محبوب افترافکت ضروری است .نرم‌افزار اَدوبی افتر افکت نسخه اول این نرم‌افزار توسط شرکت هنر و فناوری آمریکا در سال ۱۹۹۳ عرضه شد. نسخه دوم ۱۹۹۴ در همین سال کمپانی ادوب شرکت فوق را خرید و نرم‌افزار «ادوب افتر افکتس ۳» به بازار عرضه شد. نرم‌افزار پیج‌میکر نیز از همین کمپانی در ۱۹۹۴ خریده شد.تمام اتفاقات تاریخی فوق در سال ۲۰۰۴ (میلادی) برای نرم‌افزار ادوبی آدیشن (Adobe Audition) اتفاق افتاد.این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.

sasan بازدید : 215 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

در این دوره ی آموزشی مربی Andy Anderson به شما قابلیت های فتوشاپ برای طراحی حرفه ای وب را آموزش می دهد . پس از پایان این دوره ی آموزشی شما درک و فهم بیشتری از قابلیت های فتوشاپ برای طراحی وب خواهید داشت . برای درک بهتر اندی یک صفحه وب را از ابتدا برای شما طراحی می کند تا تمام مراحل کار را مشاهده کنید . از کار با لایه ها گرفته تا قابلیت های فتوشاپ که شاید از دید شما مخفی باشند . فایل های پروژه ای که مربی برروی آن کار می کند نیز در فایل های فشرده قرار دارند . زبان این آموزش ها انگلیسی می باشد که امیدواریم از آن بهره ی کافی را ببرید .

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 152
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 225
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 977
  • بازدید ماه : 6,293
  • بازدید سال : 54,457
  • بازدید کلی : 301,446