loading...
دانلود رایگان فیلم ونرم افزار
sasan بازدید : 589 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

بهتر است هر روز نرم افزارهای رایگان را بیشتر بشناسید. کرک کردن نرم افزارها علاوه بر خلاف قوانین کپی رایت است از نظر اخلاقی نیز درست نیستند. در حالی برای جایگزینی نرم افزارهای نیازمند کرک ، نرم افزارهای قدرتمندی وجود دارد ، چرا از نرم افزارهای کرک شده استفاده میکنید؟

Freemake Video Converter نرم افزاری بسیار عالی جهت تبدیل فرمت فرمت های صوتی و ویدیویی با قابلیت های مناسب جهت ویرایش و رایت لوح های فشرده ویدیویی و ساخت اسلایدشو می باشد. این نرم افزار از ۲۰۰ فرمت صوتی و تصویری در هنگام ورودی جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند و این یعنی کمتر فرمتی پیدا خواهد شد که در این نرم افزار پشتیبانی نشود. در ادامه مطلب لیست کامل فرمت های ورودی و خروجی را آورده ایم. این نرم افزار در تبدیل فرمت از دو تکنولوژی  CUDA و DXVA برای افزایش سرعت در تبدیل فرمت استفاده میکند. تبدیل فرمت ویژه دستگاه های مالتی مدیا و گوشی های موبایل نظیر  iPod, iPhone, iPad, PSP, Android نیز در زمره تواناهایی این نرم افزار محسوب می شود. دیگر ابزار مهم نرم افزار که شاید مهم باشد ، امکانات در زمینه چرخش ویدیوها ، بریدن ، چسباندن و کاهش حجم آنها می باشد که مسلما در هنگام تبدیل فرمت فایل های ویدیویی و صوتی میتواند کارامد باشد و تمامی نیازهای کاربر را رفع کند. چسباندن زیرنویس های SSA/SRT/ASS به فیلم ها نیز از دیگر قابلیت های مهم نرم افزار محسوب می شود. تنظیم کیفیت صوت و تصویر و بیت ریت ویدیو و صوت در هنگام خروجی گرفتن نیز در نرم افزار میسر خواهد بود. در زمینه رایت ، نرم افزار میتواند ویدیوها را با فرمت بلو-ری برروی دیسک های بلو-ری رایت نماید. همچنین این نرم افزار قابلیت این را دارد که ویدیوها را تا سقف ۲۰ ساعت برروی لوح های فشرده dvd معمولی و تا سقف ۴۰ ساعت برروی لوح های فشرده دوطرفه dvd رایت کند و این یعنی رد کردن محدودیت هایی که در زمینه رایت ویدیو برروی لوح های فشرده لحاظ شده است. ساخت اسلایدشو استفاده از عکس ها و صوت و ویدیو و ذخیره انها نیز از توانای های مهم این نرم افزار در کنار قابلیت دانلود ویدیوهای آنلاین از سایت های اینترنتی مانند یوتوب ، گوگل ، فیس بوک و… می باشد. در ادامه مطلب با امکانات جزئی نرم افزار آشنا شوید.

sasan بازدید : 226 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

بازی Infinite Flight یک شبیه‌ساز پرواز است برای کسانی که دوست دارند در هواپیماهای شناخته شده پرواز را تجربه کنند. دراین بازی ۲۷ نوع هواپیما با جزئیات کامل گنجانده شده. همچنین ۸ منطقه‌ی متفاوت برای پرواز قرار دارد که در آن‌ها همه‌ی فرودگاه‌های مهم گنجانده شده‌اند. همانطور که گفته شد این بازی یک شبیه‌ساز پرواز است و در آن تلاش شده که هر هواپیما امکانات و وضعیتی نزدیک به آنچه در واقعیت است داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز داری

sasan بازدید : 190 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

اکثر کسانی که با کامپیوترها کار کرده اند بعد از مدتی متوجه این قضیه می شوند که داشتن سیستمی پایدار بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر سخت افزار سیستم دچار اشکال شود و اگر خوش شانس باشید میتوانید اطلاعاتتان را بازیابی نمایید ولی اگر خوش شانس نباشید ، اطلاعاتتان را از دست خواهید داد. بنابراین بایستی به سلامتی سخت افزار سیستم خود اهمیت دهید. نرم افزارهای بهینه سازی و محافظتی در این راه به شما کمک می نمایند ولی تست سلامتی و پایداری و اطمینان پذیر بودن سخت افزارها راهی دیگر برای جلوگیری تشخیص سلامت سخت افزارها و علاج درد پیش از وقوع حادثه است. BurnInTest Pro نرم افزاری عالی و کارآمد برای تست کردن سخت افزار سیستم می باشد. این نرم افزار با ایجاد استرس و فشار برروی سخت افزار در دوره زمانی کوتاه استقامت،پایداری و اطمینان پذیری سخت افزار سیستم را مورد بررسی قرار میدهد. این تست ها به عیب یابی و تشخیص عیب سیستم کمک میکند. تست نمودن کل سخت افزار سیستم مانند هارد دیسک و CD-Rom و Ram و Writer و کارت صوت و گرافیک دو بعدی و سه بعدی، پخش کننده ویدیو، پرینتر، و کارت شبکه و هر سخت افزار کامپیوتر از جمله قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. 

sasan بازدید : 236 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

sasan بازدید : 164 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

سری جدید متنوع از پوستر ها و والپیپر های جذاب و جدید از دانلودها برای شما جمع آوری شده است، این مجموعه زیبا و دیدنی دارای ۷۱ پوستر که همه با کیفیت بالا و فرمت JPG هستند می باشد. سایز این پوستر ها در اندازه ۱۹۲۰×۱۲۰۰ است. این پوستر ها و عکس های زیبا را می توانید به عنوان پس زمینه دسکتاپتان استفاده کنید و لذت ببرید

sasan بازدید : 235 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Subtitle Edit نرم افزاری متن و باز رایگان جهت ویرایش و ساخت فایل های زیرنویس می باشد. ویرایش متن و زمان زیرنویس ها و هماهنگ سازی آنها با ویدیو با توجه به داشتن پلیر داخلی امکان پذیر است و کاربر به راحتی میتواند زمان شروع و پایان مکالمات را مشاهده نموده و متن را اصلاح نماید یا متن جدیدی و زیرنویس جدیدی بسازد. قابلیت ویرایش انواع زیرنویس ها نظیر srt و زیرنویس های sub/idx از قابلیت های نرم افزار محسوب می شود. همچنین نرم افزار میتواند زیرنویس های ریپ شده روی دی وی دی ها و ویدیوها و فیلم های divx و mkx را خروجی گرفته و ویرایش نماید. قابلیت اتصال مستقیم به گوگل ترانسلیت میتواند این امکان را فراهم کند تا کاربر به سادگی قابلیت ترجمه متن و کلمات را دارد. باتوجه به پشتیبانی از یونیکدهای utf-8 و ansi زبان فارسی را به راحتی پشتیبانی نموده و مشکلی با ویرایش آن ندارد.

 

sasan بازدید : 189 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

SPAMfighter Standard نرم افزاری رایگان محصول شرکت SPAMfighter می باشد که این شرکت با همکاری مایکروسافت نسبت به تولید نرم افزار ضد اسپم پرداخته است. به وسیله این نرم افزار میتوانید از دریافت ایمیل های اسپم درون نرم افزارهای Outlook, Outlook Express, Windows Mail, Windows Live Mail و Thunderbird جلوگیری کنید. این نرم افزار در هنگام دریافت ایمیل ها به چک کردن آنها می پردازد و به این ترتیب از رسیدن ایمیل های اسپم جلوگیری می نماید. با نصب شدن نرم افزار تمامی اکانت های ایمیل نرم افزارهای نامبرده شده مورد پشتیبانی قرار میگیرد و در آن واحد نرم افزار از تمامی اکانت ها پشتیبانی می نماید. همچنین لازم به ذکر است نرم افزار از حملات فیشینگ از طریق ایمیل ها و به سرقت رفتن اطلاعات از طریق ایمیل ها جلوگیری می نماید. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه بوده تا کاربر بتواند آدرس های ایمیل و دامین و آی پی های خاص را بلاک نماید.

 

sasan بازدید : 199 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Photo Montage Guide نرم افزاری چند منظوره در زمینه ویرایش و افکت گذاری و تغییرات جالب روی عکس ها می باشد. این نرم افزار میتواند در مخلوط کردن عکس ها به کاربر کمک نموده و سرگرمی های زیادی را در زمینه عکس برای کاربران ایجاد نماید. به وسیله این نرم افزار کاربر میتواند با جدا ساختن اشیاء و بخش های مختلف یک عکس و انتقال آن به عکس دیگر ، تصاویر جالب و جدیدی بسازد. همچنین کاربر توانایی حذف قسمت های زائد یا ناخواسته عکس را بدون برجا ماندن اثری از بخش حذف شده دارا می باشد. حذف پس زمینه عکس ها و همچنین حذف شی زائد از درون پس زمینه از دیگر امکانات نرم افزار محسوب می شود. مخلوط کردن دو یا چند عکس با یکدیگر به نحوی عکس جدیدی به وجود آید به سادگی توسط نرم افزار امکان پذیر می باشد. همچنین نرم افزار دارای افکت هایی است تا در صورت نیاز در عکس ها اعمال شده و به زیبا شدن بیشتر عکس ها کمک نماید. ابلیت های دیگر به همراه نرم افزار شامل اضافه نمودن متن،چرخاندن تصویر،تغییر اندازه عکس و بریدن عکس می باشد.

 

sasan بازدید : 197 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

صور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.
دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی ممکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید. شاهین کاتبی، برنامه‌نویسی است که برای هر دو سیستم ویندوز و مک، برنامهکم‌حجم و کاربردی‌ Sh Persian Subtitle Fixer را تهیه کرده‌است تا تنها به وسیله کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه، زیرنویس اصلاح شده خود را دریافت نمایید.

sasan بازدید : 216 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

ژانر: مستند ، تاریخی
سال انتشار: ۲۰۱۳
حجم: ۴۰۰ مگابایت
کیفیت: DVDRip | بسیارخوب
اسکرین شات : دارد
مستند آتش سوزی در شب در مورد یکی از ناگوارترین اتفاقات در این چند سال اخیر صحبت میکند . این مستنددر مور آتش سوزی در در سکوی نفتی Piper Alpha در آمریکا می باشد . این رخداد بزرگترین حادثه در رابطه با تولید نفت در کل دنیا به حساب می آید . در این انفجار ۳۱۷ هزار بشکه نفت از بین رفت . در ساعت ۱۰ صبح تاریخ ۶ جولای سال ۱۹۸۸ با فشار یک دکمه اشتباه انفجار مهیبی در این سکوی نفتی صورت گرفت در این انفجار شعله هایی تا ارتفاع ۹۱ متر زبانه کشیدند و ۱۶۷ تن از کارکنان این سکو جان خود را از دست دادند . خسارت وارد شده بر اثر این آتش سوزی چیزی حدود ۴.۳ میلیارد دلار اعلام شد .

تعداد صفحات : 25

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که وبلاگ ما را انتخاب کردید قدر دانی میکنم.امیدوارم این وب بتواند مشکلاتتون رو حل کند . اگر فیلمی از ما در خواست کردید به جیمل ادرس sasandownloader@gmail.com مارا اگاه سازید و ما سعی میکنیم در خواست شما رو انجام دهیم.با تشکر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 248
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 326
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 640
  • باردید دیروز : 236
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 876
  • بازدید ماه : 876
  • بازدید سال : 55,365
  • بازدید کلی : 302,354